jobbigt

Jobbigt, ja det kan man minst sagt säga angående min matsituation. Men jag gillar det ibland. Idag har jag inte ätit någonting, till skillnad från igår när jag tryckte i mig massa mat och sedan satte fingrarna i halsen. SÅ SKÖNT. Idag ska jag dock inte få förstöra med någon mat eller bli lockad av någon utomstående, så antingen sitter jag bara hemma eller så går jag ut och går. Valet är mitt.

Fem dagar är det som gäller, fem dagar utan mat och utan kalorier. Ja, det ska jag fan i mig klara . Jag kan, jag kan, jag kan! Gå ner i vikt snabbt, det är vad som behövs. Min kropp är slapp och fettet dallrar såfort jag rör mig. Att en banan innehåller mellan 70-100 kalorier är förjävligt. Blir inga mer sådana idag i alla fall.

Dagen hittills:
1 dl vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0