JAG MÅSTE, FÖR MIN OCH ALLA ANDRAS SKULL

Nu måste jag kämpa, kämpa på riktigt. För min, och för alla andras skull. Varför ska folk få se mig såhär fet? Det är inte rättvist mot dem eller mig. Fan vad jag hatar att vara såhär tjock. Jag önskar att jag kunde bli smal, bara sådär. Men icke.

Imorgon måste jag ta tag i mig själv ordentligt och inte ge mig förrän jag klarar det. Jag måste få ordning på mitt liv. Jag måste bli smal. Jag måste övervinna monstret i skallen som vill att jag ska äta, tränga bort det och tänka på tanken efteråt när jag står lutad över toaletten med fingrarna i halsen och gråter. Jag vill inte ha den känslan. Lösningen på det: SLUTA ÄTA FETA FLÄSKIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0