hunger

Det är helt sjukt vad hungrig jag är, och jag älskar den känsan! Att ha kontrollen över maten är det bästa som finns.. Jag njuter så mycket nu!! Försöker komma på någonting att göra.. Jag skulle vilja åka till farmor, men dit åker jag bara när jag har en hetsätningsdag, för de trycker i en mat och fika hela tiden! Vad är det med äldre människor? Måste man ät aför att kunna umgås? Tydligen. Det är nog ingen bra idé att åka dit trots allt.

Plugg väntar, men vem orkar plugga när man inte äter? Åh vad jag tycker synd om mig själv, haha. Sätt igång och plugga fetto! NU NU NU.

Ja, plugg som sagt.

Dagens:
1 dl vatten.
2 dl vatten.

Bra!!! Inte ens ett tuggumi har jag stoppat i mig idag, alltså inga kalorier! Synd att jag är skadad, annars skulle jag ta tag i mig själv direkt för att gå och träna. Jag blir så rastlös av att inte träna. Visst är det skönt att slippa, jag orkar egentligen inte nu när jag inte äter, men att ligga här som ett fläskberg utan att kunna göra någontng åt det är jobbigt. Därför blir denna kompensation ingen mat alls, inget att dricka ens, enbart lite vatten. Synd att vatten får mig uppsvälld, men det får jag ta. Sist svimmade jag, och det vill jag inte ska hända igen. Då kanske de säger åt mig att jag måste gå någon behandling eller så igen. Fy farao för det.

Nej, plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0