Expert på att kräkas

Tydligt minns jag första gången jag satte fingrarna i halsen. Det var både jobbigt, smärtsamt och tog lång tid. Efter ett tags grävande i halsen fick jag äntligen upp lite och kunde känna mig stolt. Numera när jag försöker så räcker det med att tänka tanken och så går det. Jag vet inte om jag får upp allt eller inte, men jag läste att det är "teoretiskt omöjligt" att få upp mer än 50 procent, vilket jag inte tror ett dugg på! Visst att lite näring hinner tas upp, men jag känner mig lika tom efter som innan när jag utför momentet.

Vatten it is. Imorgon börjar hårdbantningen igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad jag hatar din blogg! Jag stör mig på människor som har en ätstörning bara för att synas. Jag HATAR det!

2009-05-31 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0