dagen förstörd.

Fick mina första kommentarer idag, det är så himla kul att läsa, tack ! Och kämpa på tjejer!

Åh, jag blir så ledsen när det går såhär. Jag hade klarat mig idag, inte för att en dag är bra, men det är bättre än inget! Men så pajade jag allt precis nyss.

1 pkt kex
2 st 200 g chokladkakor
dumlepåse
färdigrätt
pizza
pommes
glass.

Dumma dumma dig. Du är inte värd att äta, ändå gör du det. Jag förstår inte varför du inte bara kan sluta. Tanken "jag börjar imorgon" gnager hela tiden, men det är ingenting jag lyckas med heller. Alltså är jag så himla misslyckad att jag inte ens klarar av detta, åhhhhhh frustrerande!

Det är så skönt att vara anonym, det är ingen som vet vem jag är och jag kan vara helt ärlig, det är så skönt.
Mina ständiga tankar om att jag måste ut och träna gnager sönder skallen på mig och jag vill bara ut. Att jag dessutom måste gå ner nu och bara har fyra veckor på mig innan jag åker utomlands är jobbigt. Det är en press och jag måste måste MÅSTE klara det!! Vill jag gå runt som den tjockis jag är och behöva skämmas? Nej, ta dig i kragen nu !



SKINNY, HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du trycker ner dig själv... Jag säger bara ifrån .

2009-05-25 @ 22:57:49
Postat av: Anonym

När du har nedvärderat dig så mycket kommer det aldrig ta slut, att nedvärdera dig själv kommer aldrig hjälpa och till slut kommer du stå där som ett tomt skal som du avskyr. Det är dina impulskontroller du måste bli kvitt och det finns KBT-hjälp och massvis med hjälp för detta, det gäller bara att vara villig att ta emot hjälpen.

2009-05-26 @ 05:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0