53,6

!!! Kilona visar inte hur jag känner mig. Jag mår sjukt bra över att ha gått ner. Men varför måste jag sabba allt med en förjävlig hetsätningsdag? FAN OCKSÅ, jag har ätit så jävla mycket idag. Undvek frukost, lunch, men tog en apelsin, följt av en banan innan simmningen. Efter blev jag sugen, en banan till och så nötter. FORTSÄTTER MED BRÖD, PAJ, CHOKLAD, CHOKLADBOLLAR!!! Sedan upp med skiten. Fortsätter med glass, daim och popcorn. Lite till glass på det, med marräng, banan, chokladsås och grädde. Slutligen två mackor och juice. Och sedan bort med det också.

FYFAN vad jag hatar mig själv just nu. Jag är så jävla fet. Min mage sväller, mina lår är så jävla feta, slår ihop. Mina armar har feta veck, värst är fläsket som hänger över längst upp på dem. Fan vad jag hatar mig själv.

Varje gång en hetsätning händer, bestämmer jag mig själv för att sluta äta, att bli smal, träna mer och aa, verkligen sluta äta. Men så kommer suget smygandes och jag kan inte låta bli. Jag ska ut och resa den 15e juni och måste blir smal innan det. Så nu börjar allt på riktigt. TA TAG I DIG FETTO, INNAN NÅGON ANNAN GÖR DET.

/Tjock, ful och ledsen.

Kommentarer
Postat av: boppan

hejsan!

jag sitter och läser din blogg nu och inser att jag har exakt samma känslor. Man kämpar hårt för att inte äta något alls och sedan bara vänder det och man kan bara inte sluta. och efteråt kommer ångesten och man går och gör sig av med allt, dricker mera vatten för att verkligen veta att man blir av med allt. Sedan tränar man tills man knappt kan stå upp rakt. Och jag HATAR det. Jag tänker fortsätta läsa din blogg och jag hoppas att du snart hittar ett sätt att ta dig ur det och att du vill berätta om hur du gör det.



Jag önskar dig all lycka

2009-05-25 @ 21:45:52
URL: http://boppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0