52,6!

Solat ute idag. Jobbigt att hela tiden ligga och dra in magen , men det var faktiskt lite skönt ändå. Det var bara jag och några vänner, men ändå..


Dagen har gått helt okej. Har inte ätit någonting än, eller jo, en banan och en "yoghurtshot". Plus en del vatten. Jag har ont i magen och vill ut och träna, men jag är skadad så det är faktiskt inget alternativ. Surt.

Jag ligger här och tänker på mat, jag är så sjukt sugen. Tänk glass, tänk dumle, tänk pizza och risifrutti! MMMMMM vad gott. Synd för mig att jag är så jävla fet att jag måste banta. Det är bara att ta sig i kragen och hålla igen. Snart är det kväll och då kan jag sova bort alla tankar, SKÖNT.

Nej, nu ska jag gitta. Ha det gött, hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag önskar att du inte skulle behöva ha det som du har det nu, jag vet att det är jättejobbigt. Jag har själv äs och kämpar med det just nu. Får du någon hjälp? Har du någon att prata med? Jag förstår att det är jobbigt att äta men glöm inte att dricka! Vatten är A och O annars mår du bara ännu sämre och det innehåller inga kalorier, glöm inte det!

Det spelar ingen roll vad jag säger men jag tänker säga det ändå, du är inte fet! Jag känner inte dig men med din vikt så kan du inte vara fet!

Ta hand om dig!

Kram

2009-05-25 @ 22:05:13
Postat av: Anna

Hej!

Hm, skrev nyss en kommentar men jag vet inte vart den tog vägen...

Aja, tittade förbi och ville bara säga hej. Jag har också en äs som jag kämpar med just nu och jag vet hur jobbigt det är! Har du någon du kan prata med? Får du någon hjälp?

Glöm inte att dricka vatten! Det är jätteviktigt speciellt nu när det är varmt ute!

Ta hand om dig!

Kram

2009-05-25 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0