sol

himla skit, fan fan fan vad jag hatar sol och sommar. varför måste man ligga på stranden så att självkänslan sjunker lägre än vanligtvis? jag vill ha regn. jag vill inte sitta med mina vänner, känna mig fetast och försöka gömma mig. jag vill inte. men jag kan heller inte sitta inne och dö. går man ut så måtse man vara tunnklädd om man inte vill svettas ihjäl. jag hoppas verkligen att solen och värmen inte håller i sig..

idag har jag ätit två mackor och apelsinjuice, men kunde ej behålla det.
efter det har jag druckit lite mjölk och ätit lite melon, gick bra.
just nu tuggar jag tuggummi och jag hoppas verkligen att jag inte blir sugen under resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0