livets regn

jag gråter och gråter. tårarna tar aldrig slut. jag orkar inte mer. jag vill verkligen bara lägga mig ner och dö. i alla fall någonting i den stilen, jag orkar inte vara den jag är länge, står inte ut med ångesten och tjock-känslorna. varför kan inte jag få vara smal och älskad? det är allt jag vill. jag kräver rättvisa. jag måste klara detta nu. vill du inte sluta hetsa, bli smal och vacker? DETTA MÅSTE FÅ ETT SLUT.

jag ska klara sluta hetsa, jag ska!! jag måste. för min och för alla andras skull ska jag bannemig ta mig i kragen en gång för alla och stå emot mina demoner . jag ska övervinna monstret som driver mig till vanvett och tar kontrollen ifrån mig. jag måste fortsätta intala mig själv att det är jag som gör så här mot mig. jag måste faktiskt bestämma mig för att jag ska ha kontrollen och hela tiden tala om för mig själv att hetsätningen faktiskt är jag! för att tycka om mig själv måste jag sluta äta, det är enda lösningen. så säg mig, ditt feta fula äckel, varför i fan stoppar du inte bara dig själv när du är på väg att äta? NU SKA JAG FAN KLARA DETTA OCH INGENTING SKA STOPPA MIG. jag måste bli smal, det är det enda som betyder någonting. jag måste måste måste bli smal.

varje dag är jobbig, jag hoppas att dagarna kan flyga förbi så snabbt som möjligt och att jag slipper uppleva dem. varför kan man inte få sova bort hela dagarna, inte behöva ha en enda tanke kring mat? ja, världen är full av frågor och jag är en liten person, verkligen pytteliten, jag är ingen i universum, så varför skulle någon lyssna på mig? ta tag i ditt fett och börja fixa till dig själv, laga det som är trasigt och förminska det som är för tjockt! gud, hjälp mig, AMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0