jag vill, men vågar jag?

Nej, det gör jag inte. Även om jag skulle vilja så skulle jag aldrig orka bli frisk. Att dessutom behöva äta o lägga på sig massa nu till sommaren finns bara inte! Jag vill bli frisk, jag vill verkligen., Hela mitt liv har kraschat och jag vill klara det. Men jag vågar inte. Detta har blivit jag, jag gömmer mig bakom min äs och jag vill inte ta bort det som skyddar mig.

Jag ska till bup idag och tror att jag har bestämt mig för att jag ska ta den där himla medicinen i alla fall. Hoppas den kan hjälpa. Jag ska fan i mig klara det nu. Jag vill inte, orkar inte, vill leva som alla andra, inte vara instängd i en tunnel utan slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0