fett

för mycket.

dagens: 3 koppar te+mjölk, 2 bananer, vatten, musli, jordgubbar, lite glass och keso.
WAY TO MUCH och såklart kunde jag inte behålla det. fast framsteg; jag åt och kräktes, tog sedan en kopp te och var nöjd, fortsatte inte äta och äta ända tills kvällen kom. övning ger färdighet, och jag ska ta mig fan nå mitt mål.

imorgon har jag satt upp ett mål: INGET TUGGANDE. alltså, vatten te och lite mjölk är ok, men absolut ingenting att tugga på. det klarar jag.

midsommar närmar sig och jag är ganska rädd för grillningen. kanske ksulle man ta och "få ont i magen"? det hade faktiskt varit något, inte sant ?

idag har jag även träffat mina vänner för första gången på flera veckor. inte en lång stund men ändå. jag är stolt över mig själv för att jag orkade åka med dem. men jag är inte stolt över att jag åkte redan efter en timme. jag kan inte läka i deras närhet, jag känner mig så värdelös mot dem och jämför mig hela tiden. mitt liv blir värre tillsammans med dem, och det är jag som gör det. de är underbara individer och vill mig allt väl, men jag är inte mogen för dem. jag måste leva isolerat och börja sätta ihop mig själv innifrån.

skriver imorgon igen, kul att så många tittat in. det värmer verkligen. jag hoppas inte jag inspirerar er till att göra någonting ni kommer ångra, men jag skriver av mig här och får ni nog, jaa... då slutar ni läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0