dålig uppdatering

hallå, jag är ledsen för att jag inte uppdaterat dessa dagar, men har mått ganska så dåligt.

inte mår man bättre av att någon dum människa kommenterar att den hatar bloggen och att personen stör sig på sådana som har en ätstörning för att synas. är det så att jag har det för att synas så hade jag väl förfan blottat mig i bloggen, visat vem jag var osv .. ?

jag har denna blogg för att jag mår väldigt dåligt, inte har någon att tala med och för att jag vill försöka få ur mig känslor och ord. jag klarar mig fint utan elaka kommentarer och ber dessa människor sluta besöka min blogg. jag mår verkligen inte bättre av det. tack.

idag har jag inte ätit ett dugg, två dl vatten efter en 6 km springtur är allt jag fått i mig. överväger att gå ut och gå senare. synd att det är så varmt att man knappt kan andas.

tråkigt inlägg, jag vet, men mitt liv är verkligen inte intressant. måste bara rensa tankarna ibland. hoppas alla mår bra och kämpa på därute!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Strunta i de elaka kommentarerna, de känner inte dig och vet inte hur du har det. Lägg din energi på att kämpa för att bli bättre istället, inte så lätt dock jag vet.

Önskar att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa dig! Du MÅSTE dricka mer vatten! (inga kalorier i det)

Va rädd om dig!

Kram

2009-06-01 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0