måndag

Hej alla soffpotatisar.

Idag fick jag en kommentar av Pussel.blogg.se, en blogg jag brukar läsa. Har en sak att säga till dig, uppdateeera mera! ;) Kommentaren löd:

"Hej!
Kan du inte skriva ett inlägg om dig själv? Jag har läst ett inlägg ibörjan (maj) om bulimin, hur det började. Men hur gammal är du? Var bor du? Pluggar du? Har du nåt viktmål? nyfiken"

Jo absolut, visst kan jag skriva ett inlägg om mig själv. Jag har inte direkt haft någon motivation till att skriva på sista tiden, men nu känner jag lite att jag är back on track! Nästan i alla fall.. Eller med maten i alla fall.. hehe.

Ja, mitt namn är ........? Jag bor lite utanför Jönköping och pluggar där. Jag har alldeles nyss fyllt 18 år, men känner mig verkligen inte så "stor". Vem kom på att man blir vuxen och myndig när man är 18? Korkat. Jag är alldeles för barnslig för att klara av att kalla mig för vuxen och hade gärna sugit på tummen ett par år till. Jag väger just nu 49,4 kg. Min högsta vikt har varit 63 kg. Min målvikt har tidigare varit 48, men numera 42. Jag vet att jag blir lyckligare när jag blir smal , så det är en av anledningarna till att jag strävar efter detta. Min kropp är någonting jag föraktar. Mina armar är de fetaste jag vet och mina lår är så sjukt tjocka att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Fläsk, fett och äckel, överallt. För att inte tala om min mage som står ut 722 m. Varför ska magen vara en ballong hela tiden?

Sådär, lite fakta om mig. Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva eftersom jag vill vara så anonym som möjligt. Vill ni veta någonting annat är det bara att fråga! Kul med kommenterande läsare.

DAGENS:
te m. mjölk
te m. mjölk
te m. mjölk
te m. mjölk
en nektarin
en risifrutti
tuggummi

herregud. okej, inte helt fail, men ändå surt.

Nu hade jag väl inte så hemskt mycket mer att tillägga. Jag hoppas att det går bra för er och att ni kämpar på. För vad är egentligen vackrare än en tight kropp? Ett par välsvarvade spiror, en slim mage, smala pinnarmar och tydliga nyckelben? Just precis, INGENTING.

En thinspobild räcker för att visa den absolut ultimata skönheten av en smal människa:


Tjohejsvejs !

Kommentarer
Postat av: mirame

VArt tog du vägen? Hur går det för dej och hur mår du?

2009-08-31 @ 14:57:35
URL: http://mirames.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-10-31 @ 23:33:11
Postat av: pussel

Jag undrar också vart du har tagit vägen?? =(

2010-03-23 @ 20:40:22
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag undrar också vart du har tagit vägen!! =(

också undrar jag din längd!! =)<3

2010-05-14 @ 20:18:10
Postat av: systertillanorexia

har precis startar en blogg som handlar om mitt liv som syster åt en med anorexia. trotts att jag bara är 13 år så har jag bestämt att ni ska få läsa om mitt liv dag efter dag! :) Kommentera gärna ifall du undrar något osv..

2011-03-05 @ 15:18:02
URL: http://systertillanorexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0