pepp

Kollade vågen nyss. 49,6. kan inte fatta att jag äntligen brutit den lååååånga och hårda gränsen vid 50,0. jag hetsåt igår, men har faktiskt skött mig några dagar innan det. jag vill bara väga lite vara smal och vara fin. varför i helskotta ska det vara så svårt att sluta hetsäta? snälla, ge mig alla era tips! förresten, hur kan man vara säker på att vågen går rätt? jag väger olika på olika vågar.... jobbigt läge . jag önskar att jag kan bli smal och vacker snart.

varje kväll när jag går och lägger mig tänker jag att jag ska klara nästkommande dag, men varje dag är tuff och jag är totalt utmattad. nu har jag bestämt mig för att det enda jag får förtära är vatten. det absolut enda som är ok. idag i alla fall. man kan ju klara sig utan mat i flera veckor bara man har vatten, så nu ska jag köra stenhårt, VERKLIGEN STENHÅRT!!!! Stay strong tjockisar, vi klarar detta nu för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0